vineri, 31 august 2012

PrimaVara

Culoarea albeste gandurile.Incearca doar sa-ti imaginezi culorile...sunt albe/negre...sau doar albe. Mi-am imaginat o cursa de soareci albi si i-am vazut in culori.
Am prevazut ca vremea frumoasa de afara o sa-mi coloreze hainele. Si m-am trezit cu vadita intentie de a ridica de pe birou numeroasele obiecte trantite parca sa-mi creeze o ameteala ca dupa o noapte intr-un club. Cred ca am prevazut ca vremea frumoasa de afara imi va dezactiva cu un declic si disconfortul creat de obiectele fuziunii dintre furia mea si nevoia de a trage cu sete dintr-o tigara. M-am prefacut ca nu bag in seama, desi le-am privit ostentativ cu coada ochiului. Ce mai conteaza???
A venit primavara, cu alaiul ei de flori, cu...soare cald si plangacios, cu cer luminat, cu indragostiti si cu nevoia mea de a stranuta. Ce mai conteaza???
A venit primavara. Plutesc...sau poate adorm sau poate soarele ma ameteste...sau poate m-m invartit prea mult in somn. Am visat ca era primavara si inotam intre doi pestisori aurii. Pentru prima oara nu m-am inecat si am avut certitudinea ca vor inflori copacii.
Cred ca am sa adun iluzoriile si maleficele obiecte creponate de pe birou...poate intra soarele sa-mi ude florile.
 
 
20.03.2005

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu