vineri, 31 august 2012

Inca un an

Imi matur gandurile cu o lopata
Si pentru prima data
Nu sunt atat de grele.
Am incercat sa numar zilele traite
Intens si carnal,
Apoi sa numar zilele perfecte
Adorate,
Inclinate sprea dreapta,
Iubite de ochii parfumati
Cu albastru de cer,
Cu maini de piele,
Cu buze inrosite de dorinta
De farmecul unui pat imens.
Imi matur gandurile cu palma
Si pentru prima oara pot
Sa inteleg ca a imbatrani
Inseamna a ma apropia
A cuprinde si mai bine
Cu bratele, cu trupul si cu mintea
Fericirea…
Imi matur gandurile
Si-mi numar fericirea,
Inca un an,
Inca un an,
Si toata viata.
E prima zi din restul vietii mele,
Si asa banal cum suna
Ma indrept
Spre restul de fericire
Pe care parfumul de ochi albastri
Seducator,
Irevocabil
Si imens
Il matura,
Il strange
Si hraneste
Un suflet
Ce iubeste.
 
10.12.2005

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu