vineri, 31 august 2012

Ceea ce sunt, am fost

Sunt ceea ce am vrut sa fiu
in pasiunea norului verde de apa ;
ma creez prin cuvinte proprii
si la figurat
sunt tainic infipta in groapa.
Ma vopsesc in dungi
si ma amestec printre pete…
Sunt dunga
de iris albastru
pe varful acoperit
straveziu
de ochiul meu.
Sunt o umbroasa naluca
de vointa,
de ploaie in pete
si somn in dungi.
Sunt un ecou de paun,
o stinghereala laptoasa
de copil nebun…
Sunt o sarbatoare de vata
ecleziastic ingropata
in coltul ferit de lumina
Al unui suflet tamponat
prin actiunea repetata
a cuvantului prostesc :
innebunesc…
Si ceea ce sunt
e ceea ce am vrut
sa fiu
cand m-am nascut
din oul de funda roz
captusit cu aripi
si acoperit de maini
cu degete
si unghii
si dorinta carnala
de-a sfasia…
Exact ceea ce sunt
am fost cand m-am primit
in lume
pe un nor verde de apa.
Exact ceea ce am fost
sunt.
Si sunt
pentru ca vreau sa am fost
si sa mai fiu…

31.12.2004

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu